Thursday, May 23, 2013

Rinnapõletik

Ehk palavik ja muudkui tõuseb, rinnas tükk. Lüpsan, kompressitan, püüan puhata..Üllar tuleb õnneks appi. Nagu enne polnud veel piisavalt raske või :D?
hiinakapsatiss..sest tavaline kapsas ja Aile võrdub allergia
Ma üritan positiivselt mõelda. Ma üritan mõelda et äkki see on lihtsalt megakarm piimapais palavikuga ja peale seda hakkab sorinal piim voolama. Pumbates tuleb kohati ühest rinnast suisa 15 ml, kohati 5, kell 19.30 on palavik 38.3. Kõige kõrgem oli 38.6, paracetamol ja pumpamine on siis kolm pügalakest mõiganud. Tiba vähe või? Hommikul kell 10 on imetamisnõustamine õnneks, las vaatavad mind üle siis. Pärast mustjõele, vanavanaema ehk saab söötmise vaheajal vaadata vahepeal et saan pumbata sest ega üllar 2 päeva ka kodus ei saa ollla...

2 comments:

  1. Ehk oled seda juba proovinud, aga rinnapõletiku korral on tõeliseks päästerõngaks kapsalehekompress. Vähemalt minu puhul toimis see alati väga hästi: valulikud tükid tekkisid rinda üsna tihti (kusjuures sageli siis, kui imetamise ajal midagi külma söönud-joonud olin), ja siis piisaski külmkapist võetud kapsalehtedest valuliku koha peal, isegi lüpsta polnud enamasti vaja (uh, see oli ju siis veel nii valus ka...).

    ReplyDelete
  2. Ma tean seda trikki aga jama selles et ma kapsa vastu allergiline :'(

    ReplyDelete

Aasta 2020 kokkuvõte

 Ei ole vist kedagi, kelle jaoks oleks olnud 2020 aasta täiesti tavapärane. See, mis maailmas toimus, see, mis toimus siinsamas meie armsas ...